Aktuality

OTEVŘENÍ KANCELÁŘE PRO VEŘEJNOST

15.5.2020 | 12:05

Vážení zákazníci

od 18.5.2020 ote­víráme kancelář pro vstup veřejnosti. Zatím pouze v pondělí a středu:

Pondělí 8:00 – 11:00 hod. 12:00 – 17:00 hod.
Úterý pouze sjednané návštěvy
Středa 8:00 – 11:00 hod. 12:00 – 17:00 hod.
Čtvrtek pouze sjednané návštěvy
Pátek pouze sjednané návštěvy

Stále upřednostňujeme vzdálený kontakt – telefon, email, pošta, Portál, schránka u vchodu.

!!! Do provozovny vstupujte pouze se zakrytými ústy a nosem pomocí roušky, šátku či šály!!!
Děkujeme za Vaší ohleduplnost.

Jaroslav Voldřich – jednatel

NOUZOVÝ STAV – AKTUALIZACE

15.4.2020 | 12:04

Vážení zákazníci,

nouzový stav byl prodloužen usnesením vlády do 17.5.2020. V sou­časné době dochází k postupnému uvolňování některých opatření, přesto mnohá omezení zůstávají v platnosti.

Naše společnost se i v této situaci snaží zajistit veškeré úkony spojené se správou Vašich nemovitostí, dle možností zajišťujeme opravy, údržbu, revize, veškeré administrativní a účetní služby, dokončujeme vyúčtování za předchozí rok a mnohé další.

Abychom byli i nadále schopni zajistit veškeré výše uvedené služby, zůstávají v platnosti tato opatření:

  • kancelář společnosti je pro fyzický styk s veřejností uzavřena
  • v naprosto nezbytných případech je možné s příslušným zaměstnancem předem telefonicky dohodnout schůzku za předpokladu dodržení zvýšených hygienických opatření – ochranné prostředky (rouška, rukavice, apod.), odstup
  • upřednostňujeme vzdálený kontakt – telefon, email, pošta, Portál – internetová přepážka, schránka umístěná u vchodu do kanceláře
  • opatření platí do konce nouzového stavu, minimálně do 17.5.2020

Děkuji za pochopení a přeji Vám hodně zdraví.

Jaroslav Voldřich – jednatel

NOUZOVÝ STAV - KORONAVIRUS

16.3.2020 | 11:03

Vážení zákazníci společnosti, v návaznosti na rozhodnutí vlády a v souvislosti s vývojem pandemie koronaviru si Vás dovoluji informovat o přijatých opatřeních:

  • s okamžitou platností je uzavřena kancelář pro styk s veřejností
  • veškerý kontakt je možné uskutečnit pouze telefonicky, emailem, poštou
  • dále je možné využít Portál – elektronickou přepážku (odkaz na těchto stránkách nebo zde)
  • pro předání písemností je možné použít také poštovní schránku umístěnou na budově sídla společnosti
  • tato opatření platí minimálně do 11.4.2020, další postup budeme upřesňovat na základě vývoje situace

Tímto opatřením chráníme nejen naše zaměstnance, ale i Vás, děkuji za pochopení.

Jaroslav Voldřich jednatel

Správa online - komunikace se správcem z domova

15.5.2012 | 12:05

V sekci Správa online naleznete odkaz na internetovou aplikaci, která Vám usnadní některé úkony spojené s užíváním bytů a společných částí domů.

Internetová přepážka Portál je určena pro všechny uživatele bytů a umožní jim pohodlně z domova zadat např. požadavek na opravu, změnit počet osob v bytě, podat žádost o změnu platebních dispozic, záloh, apod.

Aplikace je přehledná a klienta provede celým procesem zadání požadavku nebo nahlášením změny, opravy …